11 ianuarie 2010

Metroul fara pantaloni

Seria de raspunsuri la intrebarea "Ce face omul cand nu are ce face?" continua. Asa cum am scris deja, el poate metamorfoza o statuie in noaptea de Revelion. Insa, la fel de bine, poate renunta la pantaloni sau, dupa caz, la fusta in metrou!

Da, si mie mi-a venit greu sa cred. Insa am citit o stire pe BBC, am gasit site-ul unei organizatii specializate si, iata, Youtube-ul ne dezvaluie filmuletul alaturat.

Saga calatoriilor cu metroul dar fara pantaloni a inceput in 2002, cand miscarea numara numai sapte membri. La ultima actiune, numita No Pants Subway Ride si organizata pe 10 ianuarie 2009, ar fi participat nu mai putin 3.000 de aderenti doar in New York, la care cica s-au adaugat multi altii, din 43 de orase situate in16 tari.(Dom' Nichita, vreau si eu metrou la Iasi!)

Daca va intrebati care este crezul tuturor celor grupati in jurul ImprovEverywhere.com, raspunsul este simplu: sa faca oamenii sa zambeasca purtandu-se absolut normal, insa fara pantaloni!

P.S.: Legat de ce se mai poate face in metrou, va mai recomand stirea Dus de acasa, dar cu placa de surf, din 10 octombrie 2009.

Niciun comentariu: