14 iunie 2008

Femeile au in cap cumparaturi, nu sex

Contrar unui dicton relativ bine insurubat in mentalul colectiv, potrivit caruia femeile ar avea in cap numai sex, se pare ca lucrurile stau cu totul altfel. OK, stim cu totii ca in capetele lor, ale femeilor, este loc de multe altele. Altfel spus, pacatele mele, vreau sa zic ca daca ma declarati misogin va voi detesta!

Revenind, printre aceste multe alte lucruri detectabile de catre savanti in capul unei femei, un loc important, foarte important - mai important chiar decat sexul - il ocupa... cumparaturile!

Ei bine, asa reiese dintr-un studiu britanic citat de Metro.co.uk: femeilor le sta capul mai degraba la shopping decat la sex. Asta spre deosebire de barbati care - ei da! - doar sex au in cap. Cel putin asa se deduce din studiul citat!

Statistic vorbind, femeile intre 19 si 45 de ani se gandesc la ce sa mai cumpere - adica in special haine (of, era sa zic "toale"...) - o data la fiecare 60 de secunde. Vi se pare exagerat? Atunci aflati ca barbatii se gandesc la sex o data la fiecare 52 de secunde!

Sincer, eu m-am si ingrozit. Au trecut deja 5 minute de cand am inceput sa redactez stirea asta si nu indraznesc sa fac o socoteala. Nu de alta, dar imi da cu zecimala! :D

Niciun comentariu: