7 august 2009

Pierd eu un an din viata uitandu-ma la femei?


Am avut nevoie de cercetatorii britanici ca sa aflu despre mine ca privitul femeilor imi ocupa aproximativ un an dintre cei nici macar 70, cat reprezinta, teoretic, speranta mea de viata in minunata noastra tara, despre care se afirma pe alocuri ca pacat ca-i locuita.

Potrivit unui studiu efectuat de Kodak Lens Vision Centres si citat de The Sun, daca as fi britanic, as casca zilnic ochii la 10 femei. Cine, eu? Rahat! Doar atat?

Pai, oameni buni, chiar si avand pacatul de a trai in Romanica, ma simt mai mult decat britanic in contextul asta. Sa va explic de ce.

Iertat sa fiu, sunt totusi un animal social, adica nu traiesc intr-un turn de fildes. Drept pentru care dau cu ochi in fiecare zi de cel putin 20 de persoane. Vreau sa spun ca interactionez vizual cu oamenii, iar vreo 51% dintre acestia ar trebui sa fie femei, daca e sa dau crezare statisticilor.

Si, uite asa, sigur ma incadrez mult peste profilul de barbat identificat de studiul citat. Adica privesc si eu femei, recunosc, poftim. Dar, evident, le privesc involuntar, adica nu ma holbez la ele. Chiar nu ma holbez! Ma rog, fie, nu ca taranul, nu deliberat si nu 43 de minute pe zi, cat pretinde statistica lor!

P.S.: Am fost curios sa fac o socoteala precisa si, plecand de la cele 43 de minute zilnice alocate de cercetatorii britanici, mi-au iesit doar 305 zile din viata holbate la femei. La naiba, am sentimentul ca pot mai mult! Sa muara toti dujmanii mei, daca nu! (Nota bene - manelismul si agramatismul din fraza precedenta au fost deliberate, va pup!)

Niciun comentariu: