3 septembrie 2009

Habemus piscis!


Da, il am, este al meu de cateva zile, dar n-am avut timp sa scriu despre el! E nepretuit. Sau, vorba personajului din celebra pelicula Barosanul ghiulurilor, pardon Stapanul inelelor: "my precious!".

Adica abia daca nu imi revin.

Chiar am... peste! E maricel, insa nici prea gras, nici prea slabanog. Si are niste reflexe albastrui de toata minunea. Este el, este al meu, este pestele meu de sticla!

Mi l-am dorit mult. Am dat sfoara in tara pe chestia asta si am primit 'jde promisiuni. In cele din urma, mi l-a adus o colega, de la bunica ei. O alta mi-a procurat mileul aferent.

Va pup, fetele! Si rugati-va sa ma tina monitorul meu cel obosit si mai CRT din fire, dar calibrat la mare meserie. Ca, daca e sa imi crape, imi aduc astia un TFT subtire, de nu sta nici pestele pe el! :P

P.S. 1: Aaaa... Parca imi face cu ochiul o colectie de pesti de sticla. Daca aveti sau ati auzit, ori ati vazut pe la cineva... Multumesc! :D

P.S. 2: Daca unei colectii de insecte ii spunem insectar, atunci cum se numeste o colectie de pesti?

Niciun comentariu: