26 septembrie 2009

Pasarica-i cu noroc


Esti in regula? Te simti bine? OK, poate treci printr-o perioada proasta, dar se mai intampla. Totusi, spune-mi ca nu traiesti sentimentul de a fi parasit(a) de noroc. Uite, atunci cand te vei simti mai nasol ca niciodata, gandeste-te ca pana ce si bufnitele cu strabism pot avea noroc in viata. Incurajator, nu?

Acum, sa ti-o prezint pe Lucy. Este o bufnita sasie. Cum s-ar zice la mine in cartier, sta cu ochii picior peste picior. Am cunoscut-o pe Ananova. Si am inteles de aici ca era cat pe ce sa crape, daca nu se intampla sa fie recuperata in timp util de o organizatie ce se ocupa de pasarile ranite. Auzi ca n-ar fi avut nici o sansa de supravietuire in salbaticie.

Eh, uite asa mi-am adus aminte de o poezioara din copilarie, pe care am regasit-o pe Parinti.com:
     Pasarica alba-n cioc,
     Subtirica la mijloc,
     Tragi cu pusca,
     Nu ia foc,
     Pasarica-i cu noroc.

Niciun comentariu: