28 septembrie 2009

Prostie fara frontiere in versiune romaneasca


Am mai facut si eu tampenii la viata mea, recunosc. Iar unele dintre ele au fost chiar impresionante, la scara micului meu univers. Dar inisist sa consemneze ca n-am rapit niciodata vreo pisica spre a propune o rascumparare contra uimitoarei si inegalabilei sume de 20 (douazeci) de euro.

Va inchipuiti ca exista o persoana capabila de o asemenea idiotenie? Ei bine, va inselati amarnic. O astfel de tampenie a fost comisa, nu de o singura persoana, ci de sapte!

Si acum pregatiti-va sa dati cu basca de pamant: povestea s-a intamplat in Italia, grupul de "rapitori" fiind format din sapte romani. Potrivit Adevarul.it, povestea a avut loc in Campi Bisenzio, un orasel din provincia Florenta.

Deci, iata ca, dupa seria de violatori, am reusit sa ne mai evidentiem si ca rapitori. Halal!

Niciun comentariu: