20 ianuarie 2009

Dezalcoolizare cu surle & trambite


Nu stiu cum sunt altii, dar eu - vorba poetului, "cand o fi sa mor" -, voi fi perfect dezinteresat de fanfare.

In schimb, daca ma va musca vreodata filoxera si voi o vira binisor pe ulei, chiar as avea o problema cu fanfarele. Nu de alta, dar am vazut ce se intampla in Belarus. Acolo, daca te-ai scapat la bautura, fanfara te mananca!

Spun toate acestea pentru ca am vazut in presa romaneasca o stire pe care m-am incapatanat sa o gasesc si in original. Am dat peste ea pe Naviny.by si se vede treaba ca e pe bune! Acolo, la Minsk, chiar s-a intamplat.

Concret, politia a urcat intr-un autobuz vreo 35 de cetateni care sunt buni prieteni cu votca si i-a dus la dezalcoolizare. Dar nu oricum, ci cu surle si trambite. Adica nici mai mult si nici mai putin decat cu fanfara! In timpul glorioasei calatorii, pasagerii au fost serviti cu cate o cutie de kefir. Bussines class, nu alta, asa-i?

Eh, cu toate acestea, cand mi se va acri definitiv de Romania, promit ca numai in Belarus nu voi emigra. Si nu de alta, dar se zice ca sentimentul dezradacinarii poate duce la alcoolism, chestie care se lasa cu fanfara. Iar eu suport fanfara doar pe ultimul drum. Am zis!

Niciun comentariu: