15 ianuarie 2009

Nu-ti mai bate femeia, pocneste-i doar estrogenii!


Savantii americani, la fel ca si cercetatorii britanici, au bunul obicei de a comite din cand in cand cate o descoperire cruciala pentru omenire. Ultima pe ziua de azi ii apartine Dr. Kristina Durante, de la Universitatea din Texas.

In urma unor studii laborioase, doamna mai sus amintita a aflat de ce isi insala barbatii femeile frumoase, informeaza The Frisky. In opinia ei, acestea o fac din cauza excesului de estrogen, un hormon feminin. Asta spre deosebire de cele urate, care n-ar suferi de acest exces.

Mai sa fie!

Sincer, eu credeam ca e ceva mai simplu. Adica as fi fost gata sa jur ca femeile frumoase isi insala partenerii pentru simplul motiv ca au mai multe oportunitati, vor si le place. Evident cu amendamentul ca exista destule care se pastreaza si sufera pentru cine stie ce idiot incapabil sa le pretuiasca. Nu mai zic, banuiam ca exista si tipe beton, suficient de inteligente si de multumite de sotul sau prietenul lor, incat sa nu riste sa-l piarda.

Cat despre cele urate, adica mai sarace in estrogen, dupa cum pretinde doamna doctor Kristina Durante, eu imi inchipuiam ca ele au ocazia ceva mai rar. Si, mai credeam eu in nestiinta mea, chiar si urata cu draci, o femeie tot isi insala barbatul daca asta vrea.

Cand colo, ce sa vezi? Este estrogenul, bata-l vina! Eh, daca asa zice o savanta americana, inseamna ca s-a dovedit stiintific, nu?

Niciun comentariu: