27 octombrie 2009

Despre subtila legatura dintre bloguri si hartia igienica...


Pe bune, e chiar imposibil sa scapi de stiri trasnite! Eu am dat peste una inclusiv pe seriosul si foarte meseriasul CNet.com, mai exact la aici. S-a intamplat in vreme ce umblam dupa stiri din zona IT & C. Tare, nu?

Dar si mai beton mi se pare faptul ca asa am aflat despre un job de... toilet paper blogger!

In fine, let's talk about money: cine apreciaza ca i-ar sta bine cu 10.000 de dolari in buzunar dupa doar cinci saptamani de deranj poate sa se inscrie in competitia pentru postul de ambasador al hartiei igienice Charmin. Sunt cautate fix cinci persoane "super-fun", capabile sa scrie pe un blog lucruri interesante cu si despre toaletele companiei din Times Square. Uh!

OK, ma declar invins: lingvistic vorbind, as putea duce un astfel de blog conform standardelor doar in romana si franceza. Asta ca sa nu mai spun ca New York-ul mi-e oarecum peste mana intre  23 noiembrie si 31 decembrie. Dar poate voi aveti mai mult noroc si inspiratia va va ajuta. Astept relatari! ;-)

Niciun comentariu: