29 octombrie 2009

Sinecura? O, da! Insa fara puscarie si rambursari...

Cu toata rusinea, visul meu de fata mare a fost si inca mai este acela de a ma lipi de o sinecura (slujba, functie bine retribuita, care cere muncă minima sau nu cere nici o munca, cf. Dex).


Uite de-asta l-am invidiat pret de cateva secunde pe Anthony Armatys, un american despre a carui existenta am aflat de pe The Money Times. Individul, ca altfel nu pot sa ii zic, a luat o leafa vreme de cinci ani fara macar sa mearga la munca.

Lucrul asta a fost posibil pentru ca a dat in 2002 un concurs la Avaya, o firma de telecom din New Jersey. Tipul a castigat postul, dar nu i-a convenit ceva din contract si pe chestia asta a refuzat job-ul. Totusi, din cauza unei erori in sistemul informatic al companiei, el a figurat drept angajat pana in 2007, motiv pentru care i-au intrat lunar bani in cont.

Dar am incetat sa-l mai invidiez cand am ajuns la sfarsitul stirii si am aflat ca incurcat-o: are de rambursat fix 470.995,53 de dolari, ca sa nu mai spun ca risca si sase ani de inchisoare...

3 comentarii:

habio spunea...

interesat de un link exchange?

Stiri trasnite spunea...

Teoretic, da. Practic sunt rezervat si sunt destul atent cu cine fac schimb de link-uri. Adica, da, sunt interesat de link exchange, insa nu "la gramada". Prefer site-uri si blog-uri apreciate ca fiind OK din punct de vedere editorial, care au content original sau macar mentioneaza sursele. In fine, putem discuta in particular pe florin punct iorga at gmail punct com.

Sam Wonder spunea...

ezTalks is the world's leading online video conferencing provider that enables you to connect with people anywhere and anytime. Integrated with HD video conferencing, audio conferencing, screen sharing, content sharing, remote control and other powerful features, it can be widely applied to all industries
what is join me
viber conference calls
top 5 company
instant message app