10 octombrie 2009

Publicitatea e sufletul comertului chiar si cand pleci putin



Daca mai aveati nevoie de un indicator care sa va corfirme clar si explicit faptul ca este criza, iata ca l-am gasit. Ma refer la strategiile de marketing ale firmelor de pompe funeste funebre.Agitatia lor reprezinta un semn!

V-am explicat deja in stirea asta ca o companie de profil din Franta ofera microbistilor ingropaciuni customizate, in functie de echipa iubita. Insa candidatii la inmormantare din Italia sunt momiti cu altceva. Mai precis cu un calendar sexy!

Ai vazut poza alaturata? Wow! Inca nu este timpul pierdut, poti sa iti comanzi un sicriu de la Cofanifunebri!

OK, gata cu misto-urile, mai bine sa fiu ingaduitor, pentru ca nu stiu cine si cu ce fel de palton de scanduri o sa ma imbrace candva. Asa ca voi fi de acord cu toti omuletii din departamentele de marketing care pretind, in cor si cu priviri fixe, ca "sexul vinde".

Mai mult – voila exercitiu de toleranta! –, o sa-i urez sexului vanzare placuta! Si, daca o fi ca sicriele semnate de Cofanifunebri sa se vanda mai bine datorita unui calendar, nu imi ramane decat sa regret ca nu am avut eu ideea asta, ca poate m-as fi imbogatit. Adica, potrivit The Sun, ideea este de a poza fotomodele imbracate si machiate gotic, care se freaca aluziv de cosciuge.

Niciun comentariu: