13 octombrie 2009

Hai ca si cainii exagereaza uneori!

Am mai vazut, fiecare la viata lui, cate un vitel de caine. Asta e, exista si caini mari, na! Din cand in cand, mai vedem si noi cate unul. Dar unul ca Boomer, pacatele mele, mai rar!

Acest caine, din rasa Landseer, cantareste mai mult decat mine! Adica, atarna aproape 82 de kilograme, in conditiile in care eu am o inaltime de 1,90 m, iar el nu ajunge decat la 1,2 metri.

Da, bine... Este adevarat ca animalul din Dakota are o lungime cap-coada de 2,13 metri, dar asta tot nu il scuza in ochii mei. Pai, da. Pentru ca el a intrat ieri in Cartea Recordurilor, iar eu nu. Si nici nu cred ca voi intra vreodata. Of-of...

OK, este adevarat ca acest exemplar al prietenului omului este complet nevinovat, in sinea lui. Am respirat adanc si am admis lucrul acesta. Acum mai ramane sa ii iert si faptul ca are o stapana draguta.

Niciun comentariu: