24 iunie 2009

Ciobanas la oi nu m-as duce


Apartenenta la un neam de transhumanti capabili sa transforme balada Miorita in subiect de bac nu iti confera in mod obligatoriu calitatile necesare unui pastor. Sau, ca sa zic altfel, oricat de mult s-ar supara Becali pe mine, chiar n-am stofa de cioban. Ghinion! Mai mult, dupa ce am aflat de pe Ananova.co.uk prin ce poate trece un barbat intovarasit cu oile, chiar nu vreau sa am nimic de a face cu meseria asta. Stati, sa va spun de ce.

Ei bine, pentru ca, desi provin dintr-un neam de transhumanti capabili sa transforme Miorita in subiect de bac, plec de la ipoteza ca n-am sapte vieti in pieptu-mi de arama. Asta spre deosebire de Philimon Zandamela. Cum, nu il cunoasteti pe Philimon Zandamela???

Pai, tipul asta este singurul cioban de culoare din Croatia! Si, in plus, desi are treaba cu oile, este detinatorul unui noroc porcesc. Asta pentru ca, in vreme ce pastea oile a nimerit pe un camp minat. Si nu doar ca nu a sarit in aer, dar a mai si avut semnal pe telefon pentru a cere ajutor. Drept pentru care, spre deosebire de baciul moldovean, care probabil ca nu se afla in aria de acoperire, nu a predat lingura.

Ah, pe langa asta, anterior a mai avut ocazia sa cada o stea la nunta lui atunci cand a baut acid sulfuric, pe motiv ca o ghicitoare i-a soptit ca a cam sosit vremea sa crape. S-a scos din aceasta imprejurare incomoda pentru ca s-a razgandit si s-a injunghiat urgent in stomac, intru scurgerea acidului, inainte ca acesta sa-i perpeleasca definitiv toate maruntaiele.

Eh, uite de-aia nu m-as duce eu ciobanas la oi!

P.S.: Da, stiu, asa este... Ciobanul de culoare din imaginea alaturata e cu vacile, nu e cu oile. Cautati voi o poza ilustrativa mai buna si va promit ca o postez. Merci!

Niciun comentariu: