21 iunie 2009

Solstitiu la nudul gol, pe munte


Despre rugby la pielea goala v-am mai povestit. Insa nu mai tin minte daca v-am spus ceva si despre nudismul montan.

Pai, da, pentru ca exista si asa ceva. Asta deoarece nu doar cine merge in Vama, se imbata bine si se scapa la nudul gol se poate lauda ca este nudist. Altii o fac altfel. Adica se deznudeaza prin alte zone si in alte imprejurari.

De pilda, nu stiu voi, dar ieri, 20 iunie 2009, eu mi-am vazut de treburile curente. Niste americani insa au optat pentru o drumetie. Si nu ori de care, ci una mai speciala! In cazul in care nu stiati, in State s-a aniversat ieri Ziua Nationala a Turismului Montan Fara Haine. Stiati? Eu am aflat asta de pe TimesDispatch.com.

Si, probabil, pentru ca pretextul sa fie macar onorabil, daca nu politically correct, fanii drumetiilor in pielea goala sustin ca au facut-o pentru a aniversa solstitiul de vara. Adica, inteleg eu, s-au armonizat cu mama natura si s-au pus in acord cu ciclurile cosmice.

Iar daca autoritatile nu apreciaza ca asta ar fi o problema, atunci sa le fie de bine. Solstitiu placut tuturor!

Niciun comentariu: