27 iunie 2009

Daca vrei sa iti calci nevasta cu masina, incearca treaz


Eram adolescent cand un unchi de-al meu, ametit fiind, a rostit niste cuvinte memorabile. "Daca iti bati nevasta, sa ti-o bati treaz, nu beat", a spus el. Pe atunci nu imi era foarte clar ce voia sa zica unchesul. M-am prins insa acum cateva minute, cand am dat peste o stire din StarTribune.com.


Povestea este simpla. Doi soti s-au dus la o petrecere, unde au inceput sa bea si apoi sa se certe. Pana aici nimic deosebit, am mai vazut. Cert este ca, la un moment dat, doamna s-a enervat si a plecat acasa. Mai rar, dar mai vazut si asa ceva. Domnul, nervos si el, a plecat dupa ea. Si asta s-a mai vazut! Numai ca a plecat hotarat sa o calce cu masina. Ei bine, una ca asta chiar n-am mai vazut! Si nici nu-mi inchipuiam ca omul nostru a fost in stare sa o rateze, de beat ce era. Mai rau, a iesit binisor in decor, motiv pentru care si-a botit masina pe cand s-a izbit in nu mai putin de trei copaci.


Revenind acum la unchiul meu - ardelean cu idei putine si limpezi -, pot spune ca am inteles ce a vrut sa zica. Trebuie sa fie chiar aiurea de tot sa iti iei nevasta la bataie cand esti baut: fie n-o trosnesti bine, fie a doua zi nu iti mai aduci aminte de ce ai pocnit-o.


Ar fi trebuit ca tipul ala din Maine, Portland, care nu a reusit sa isi calce nevasta, sa fi stat de vorba cu unchiu-miu!

Niciun comentariu: