24 iunie 2009

Grija mare la SMS-uri, ca va dati de gol!


Ce are tehnologia cu infidelitatea? Pai, are ea ceva. Aflam ce anume din editia australiana a Computer World. Cunoscatorii stiu ca este o revista onorabila, ce se recomanda drept "The Voice of IT Management". Ei bine, gata cu suspansul, este vorba despre SMS-uri.

Pe scurt, fanii relatiilor extraconjugale ar face bine sa se tina departe de telefoanele mobile. Sau, daca nu reusesc, atunci macar sa fie foarte atenti cu ele! Nu de alta, dar un studiu desfasurat pe un esantion de 1.201 persoane a dezvaluit lucruri ciudate.

De exemplu, un sfert dintre cei intervievati au afirmat ca s-au prins ca sunt inselati descoperind SMS-uri dubioase in telefonul partenerului.

Dar se poate si mai rau. 27% dintre participantii la sondaj au recunoscut ca au trimis SMS-uri intime cui nu trebuia. Inchipuiti-va ca mesajul destinat amantului ajunge din greseala la sot. Iata cateva variante:
"Scumpi, sa stii ca al meu pleaca la un congres diseara, la 7. Te astept!"
"Iepuras, ai fost turbat aseara. Am murit de placere."
"Dragule, sambata dimineata trebuie sa stau acasa, ca vine vaca aia de soacra-mea."

Desigur, exista si varianta in care sotul degraba saritor de parleazuri greseste, iar SMS-ul lui naravas ajunge la nevasta in loc sa ajunga la amanta. Ca de pilda:
"Draga mea, daca nici azi nu o facem, eu innebunesc!"
"Mai nebuna ca aseara n-ai fost niciodata."
"Mi-am aranjat o delegatie pentru saptamana viitoare."

Acestea fiind concluziile studiului, ati face bine sa puneti mana pe telefon chiar acum. Accesati in meniu optiunea "Mesaje primite", selectati tot, apoi apasati tasta "Delete". Reveniti la meniu, accesati "Mesaje trimise", selectati tot si apasati din nou tasta "Delete. Ati terminat? Perfect. Acum trimiteti amantului / amantei link-ul acestui articol!

Niciun comentariu: