10 iulie 2009

Job pe sticla! Se incumeta careva?


Intamplator sau nu, venind acasa de la Tele M, unde am fost eternul si obositul invitat de vineri la emisiunea Boutique (ca sa imi fac putina reclama, precizez ca apar din minutul 33:30 :p), am dat peste o stire referitoare la un job.

La naiba, s-a intamplat tocmai cand ma batea gandul sa meditez serios la un eventual 3-rd job, de data aceasta pe sticla. Si, in mod ciudat, poftim!, am vazut pe Telegraph.co.uk ca ar fi loc pe piata.

Insa, dupa o scurta analiza, m-am dumerit: clar, nu corespund. Dar poate va incadrati voi. Sa va explic, poate va este de folos.

Concret, este vorba despre o pozitie de prezentator. Detaliu minor, trebuie sa va expuneti in fata camerelor de luat vederi fara sa deranjati cine stie ce stilist. Asta pentru ca hainele sunt oarecum inutile la un post pentru adulti.

Pai, da. Job-ul cu pricina este la un canal... din ala. Presupune trei aparitii pe saptamana, discutii explicite despre... vorba aia. Salariul ar fi de 220 de lire sterline. Nu-i foarte mult, dar nici putin la vreme de criza. Pentru cine mai ezita, se spune clar si explicit ca postul in discutie nu implica nici un fel de, hm..., contacte. Deci? Se incumeta careva? E loc si pentru barbati, si pentru femei!

Era sa uit, job-ul asta a fost listat la echivalentul britanic al Oficiului Fortelor de Munca sau cum s-o mai fi chemand institutia aia de stat care ofera somerilor posibilitatea de a descoperi noi oportunitati de angajare.

Bafta!

Niciun comentariu: