31 iulie 2009

Stiu ce ai facut asta vara in Fucking


Asadar, iata-ma reintors in diabeticul Targ al Iesilor, unde am preluat din nou butoanele http://stiritrasnite.blogspot.com/. Si, daca tot am revenit din vacanta, atunci hai sa vorbim despre destinatii turistice.

Hotarat lucru, se vede ca am ales prost 2 Mai, Vama Veche si Balcic. Am fost total lipsit de inspiratie! Altii au fost mai destepti si au ales... Fucking.

Nu radeti! Pe bune, este un sat din Austria, care chiar exista, potrivit Wikipedia. La fel cum exista si o anumita statiune croata, devenita – oare de ce? – celebra printre romani. Ca veni vorba, imi aduc aminte de incurcatura pe care a avut-o Biroul de presa al Guvernului atunci cand a fost nevoit sa emane un comunicat prin care sa informeze poporul unde si-a petrecut vacanta fostul premier liberal Tariceanu. Personal, il inteleg. Numai de-al naibii m-as fi bronzat in Pula, ca sa vad cum se descurca ziaristii relatand una ca asta!

In fine, stirea (preluata dupa TheLondonPaper.com) este ca locuitorilor din Fucking li s-a cam acrit de turistii care ii viziteaza doar pentru a se fotografia facand sex langa indicatoarele care indica intrarea sau iesirea din localitatea cu nume atat de plin de rezonante nabadaioase.
Hm!... Ceva ma face sa cred ca Primaria de acolo nu mai stie cum sa atraga turisti si, tocmai de aceea, pretinde ca s-ar fi saturat de ei...

Niciun comentariu: