17 decembrie 2008

Centimetrul conteaza!

Imi iau basca in mana, imi torn o galeata de cenusa in cap, adopt pozitia ghiocelului si, plin de invidie, marturisesc spasit: producatorii de prezervative sunt destepti, oameni buni!

Dar sunt destepti rau de tot, zic eu. In caz contrar, sunt cel putin creativi peste poate. Ceea ce - iata! - nu-i si cazul meu, din moment ce nu mi-a venit o astfel de idee.

In fine, va asigur ca n-o sa ma sinucid nici pe chestia asta, voi putea depasi momentul. Voiam doar sa va spun ca invidiez creativitatea acelor oameni minunati, capabili sa produca prezervative cu arome pentru toate gusturile, culori pentru toti esteticienii si asperitati pentru toate sensibilitatile.

Si, stand eu asa, ma intreb: ce le mai ramanea de facut, dragilor?

Auci! Ca sa fiu politically correct, trebuie sa rectific. Prin urmare, reformulez: ce le mai ramanea de facut, dragilor si - mai ales! - dragelor?

Ei bine, ultima noutate in materie de prezervative consta in "centimetrizarea" lor. Adica a lor, a prezervativelor, desigur! Si cine nu crede ce vede in poza alaturata poate sa verifice stirea de pe The Sun. Ce inseamna asta? Ei bine, asta presupune... Uh!... Asta presupune pictarea unei rigle pe prezervative. Wow, ca sa zic asa!

Totusi, iertata sa-mi fie curiozitatea: de ce sa liniezi un prezervativ din centimetru in centimetru? Eh! Buna intrebare, nu? Dar cred ca e mai bine sa o adresam creatorilor de prezervative. Utilizatorii stiu de ce!

In rest, legat de aceste prezervative cu rigla pe ele, pe care le puteti comanda aici, nu va mai ramane decat sa va minunati de cateva declaratii epocale. Iata un exemplu: "My girlfriend just left me. Who the hell came up with this damned thing? My girlfriend and some of her friends were testing out Curiosite’s Condometric prototype and they met up one day to compare results.This isn’t funny."

Ma rog, prefer sa nu insist cu traducearea. Dar, ca sa inchei in acelasi ton, va reamintesc ca duminica urmatoare este o zi mare pentru pacea mondiala. De ce? Aflati tot de pe Stiri trasnite, din postarea "Aveti treaba duminica asta?".

Niciun comentariu: