21 decembrie 2008

Studentii italieni au cu cine, au cu ce, dar n-au unde

Publicitarii stiu foarte bine ca "sexul vinde". Acesta este motivul pentru care vedem tipe mai mult sau mai putin apetisante in tot felul de reclame mai mult sau mai putin inspirate. In treacat fie spus, din acelasi motiv, eu am vazut un spirt medicinal branduit "Mona", care avea pe eticheta o asistenta blonda ce se dorea provocatoare.

In fine, exista o intreaga teorie pe chestia asta. Doritorii o pot aprofunda inclusiv in cel mai prost manual de genul "Advertising-ul pentru idioti". Asa ca nu este de mirare ca printre multi altii care au aflat ca "sexul vinde" se numara si un istet care a candidat la sefia unei ligi studentesti a Institutului Politehnic din Torino, dupa cum relateaza The Sun.

Campania lui electorala a fost centrata pe o singura idee, dar buna: el a militat pentru locuri de cazare mai multe si mai ieftine, astfel incat studentii sa aiba unde sa faca amor. Dar partea cu adevarat geniala a constat intr-un afis infatisand doi tineri care fac sex in pat cu parintii (scuzati benzile negre, imi apartin!).

Si nu mai putin inspirat a fost copywriter-ul. Acesta a scris pe afisul in discutie asa: "Unii cred ca studentii nu au nevoie sa locuiasca singuri... Noi credem altceva".
Se mira cineva de ce a castigat candidatul nostru?

Niciun comentariu: