In fine, exista o intreaga teorie pe chestia asta. Doritorii o pot aprofunda inclusiv in cel mai prost manual de genul "Advertising-ul pentru idioti". Asa ca nu este de mirare ca printre multi altii care au aflat ca "sexul vinde" se numara si un istet care a candidat la sefia unei ligi studentesti a Institutului Politehnic din Torino, dupa cum relateaza The Sun.
Campania lui electorala a fost centrata pe o singura idee, dar buna: el a militat pentru locuri de cazare mai multe si mai ieftine, astfel incat studentii sa aiba unde sa faca amor. Dar partea cu adevarat geniala a constat intr-un afis infatisand doi tineri care fac sex in pat cu parintii (scuzati benzile negre, imi apartin!).
Si nu mai putin inspirat a fost copywriter-ul. Acesta a scris pe afisul in discutie asa: "Unii cred ca studentii nu au nevoie sa locuiasca singuri... Noi credem altceva".
Se mira cineva de ce a castigat candidatul nostru?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu