15 decembrie 2008

Domnilor, grija mare cu cine dati mana!

Stiati ca un barbat poate ramane fara barbatie doar daca da mana cu persoana neportrivita? Nici eu nu stiam, dar am aflat de pe crtv.cm, site-ul unei televiziuni cameruneze. Adica din Camerun, nu din Cameroon, asa cum a aparut stirea pe cateva site-uri romanesti, de unde se deduce ca blestemata operatiune de copy/paste afecteaza gandirea. Dar sa trecem peste asta!

Ideea este ca acolo, in Camerun, mai precis pe undeva prin Guidiguidi, s-au inregistrat trei cazuri de barbati care pretind ca le-au disparut organele sexuale. Ca ce chestie? Pentru ca au dat mana cu un alt barbat, pretind ei. Motiv pentru care acesta a si fost bagat in spital, de altfel, pe motiv de bataie sora cu moartea.

Nu conteaza ca, la un consult medical, reclamantii pareau a fi in regula. De asemenea, nu mai conteaza nici faptul ca pretinsii deposedati de... hmmm... podoabe (na, ca am gasit cuvantul!) au admis ulterior ca, de fapt, au simtit doar o amorteala si un fel de durere in zona abdominala. Important este ca in Guidiguidi, cum ziceam din Camerun, nimeni nu mai da mana cu necunoscuti.
Sincer, eu nu mi-as face Craciunul acolo!

Niciun comentariu: