8 decembrie 2008

Un alt pupic asurzitor

Amor nebun si dragoste turbata, pasiune descatusata si hormoni in fierbere!

Cam asa presupun ca se poate descrie un sarut care iti rupe timpanul. Si nu ma refer nicidecum la o "ventuza" pusa direct pe ureche, asa cum am mai vazut, in stirea asta, pe Stiri trasnite. Nu, nici pe departe! Este vorba despre un bouche-à-bouche, si inca unul de calibru, mai precis, de calibrul unui aspirator!


Dar sa nu mai vorbim vorbe! Potrivit unei stiri de pe Telegraph.co.uk, o tanara chinezoaica a ramas putin surda in urma unui sarut pasional, foarte pasional. Tehnic vorbind, mecanismul este relativ simplu: pupand-o, prietenul ei i-a aspirat cu forta aerul din cavitatea bucala, creand ceea ce se numeste o depresiune. Daca bine tin eu minte, legatura dintre gura si ureche se numeste canalul lui Eustachio. Daca ma insel, aveti liber sa imi dati o nota proasta in commenents :). In fine, efectul de vacuum a exercitat asupra timpanului o forta suficient de mare incat sa i-l deterioreze.


Trecand acum peste eventuala o eventuala si pripita concluzie cum ca sarutul ar putea dauna grav sanatatii, ma intreb ce plamani trebuie sa fi avut chinezoiul de i-a spart timpanul fetii. Cum, Doamne iarta-ma, a putut sa-i traga tot aerul din cap, pana intr-acolo incat i-a pocnit un timpan???


P.S:

Legat de saruturi "nesanatoase", mai puteti citi post-ul "Un sarut imbatator".

3 comentarii:

Anonim spunea...

domnule iorga, cand saruti nu e periculos, domne! bine, eu sunt fumator si poate de asta merge bine, ca n-am putere mare in plamani din cauza de fum ingurgitat prin aer. dar cand ma sarut nu se sufoca fetele, domnul meu... de ce dati informatii false in acest blog?

Anonim spunea...

si atentie nu se scrie commenents, ci comments. inseamna comentarii! va scriu ca sa stiti data viitoare, domnul meu!
oricum, asta cu spargerea timpanului n-am mai auzit-o. e gogonata rau! nu va cred, domnule! si-apoi, nu e canalul lui eustachio, e trompa lui eustache. ca eustache a fost roman, sa stiti! el a inventat trompa aia, la inceput a vrut s-o inventeze pe-afara, dar prea semanau oamenii cu elefantii, asa ca a inventat-o pe dinauntru. il chema vasile eustache si era neam cu vasile roaita. ar fi luat premiul nobel, dar noi romanii n-avem noroc, asa ca la 1 an distanta de la inventia noastra a venit unul basilo eustachio din italia si si-a inregistrat inventia la el in tara, furand-o de la vasile al nostru! de asta mergem noi acuma la italieni si-i furam, ca si ei ne-au furat o trompa! rusine macaronarilor!!!

Stiri trasnite spunea...

Domnule, Leonte... Cu tot respectul, dar sa stiti ca eu indraznesc sa va contrazic: da, pretind ca sarutul chiar poate fi periculos. Sarutati de pilda dumneavoastra nevasta unui luptator de K1 in prezenta acestuia! Si tare ma tem ca o sa va dauneze grav sanatatii.

Si eu sunt fumator, deci va inteleg. Nu avem plamani sa sufocam fetele cu un sarut, iar pana la a le pupa de le sar timpanele, mai avem. E trist, nu? Dar ne putem consola ca le putem face sa lesine de placere!:p

Just, nu se scrie commenents, ci comments. Am priceput aluzia: imi sugerati ca am nevoie de o corectoreasa. Corect! Stiti dumneavoastra una draguta si disponibila?

Despre gogonarea spargerii timpanului vinovati sunt acei consilieri stiintifici ai agentiilor de stiri care si-au dat avizul. Eu n-am facut decat sa citez sursa, pacatele mele!

Va sunt recunoscator pentru pertinenta lamurire a povestii referitoare la canalul/trompa lui eustachio/eustache. Subscriu si propun sa le fie rusine macaraonarilor!