18 decembrie 2008

Femeie cu damf de friptura

Nu stiu cum sunt altii, dar eu, atunci cand simt un miros de carne prajita, am niste reactii. In functie de timpul scurs de la ultima masa, mi se face subit foame sau lehamite. Pana aici e bine, cred.

Si situatia inca mai ramane OK atat timp cat damful in discutie provine dintr-un restaurant, dintr-o bucatarie ori de la o iarba verde. Dar, daca provine de la o dama care a folosit un parfum cu aroma de friptura, atunci lucrurile iau alta turnura. Adica razna!

Sa ne intelegem, nu e un scenariu pe care tocmai l-am aberat cu gratie, de-a lungul si de-a latul campiilor. Este o stire de pe MSNBC, pe verificate! Pe scurt, ideea ar fi ca o femeie care vrea sa testeze parfumul seductiei ar trebui sa puta a... friptura.

Si, mai nou, gratie ultimelor cuceriri ale stiintei, o astfel de persoana nu mai trebuie sa faca inhalatii deasupra tigaii pline cu carne proaspat prajta. Din fericire, exista noul spray de corp Flame, comercializat sub brandul Burger King.

Cu numai doua fas-fas-uri din acest parfum trasnesti a friptura de moare lumea. Si - spune reclama, nu eu! - mor in special barbatii. Asta mai ales daca odoarea cu pricina provine de trupul unei femei.

Bun, sunt de acord ca, dupa o saptamana de foame, dragostea chiar trece prin stomac. Dar dupa o saptamana de nesaplat, dragostea trece de tot, chiar si daca folosesti un spray cu damf de friptura, vandut cu 3.99 dolari sticluta de 5 ml!

Acum ca ne-am revenit, cat de cat, sa trecem la concluzii. Daca vad un barbat salivand dupa o femeie parfumata cu damf de friptura, inclin sa deduc ca e fomist si nicidecum senzual. Parerea mea!

Niciun comentariu: